Tuotetiedot
Vastaanotto on hotellin sydän. Hotellin asiakasliikenne ja kannattavuus -kirja kuvaa hotellin toimintaa vastaanoton näkökulmasta. Asiakaskohtaamisiin ja asiakasliikenteen seuraamiseen pureudutaan eri tavoin: kirja käsittelee niin asiakkaan fyysistä kohtaamista kuin esimerkiksi sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa palautteen antoa. Vastaanoton toiminta vaikuttaa asiakkaiden saamaan palvelukokemukseen ja ratkaisee näin yrityksen menestymisen kilpailutilanteissa. Palvelun lisäksi kirja esittelee hotellin ydintuotteen, huoneen, tuotteistamista. Kuinka saadaan luotua huoneelle lisäarvoa ja millaisin kustannuksin tai voimavaroin? Kannattavuuteen ja tuottavuuden parantamiseen kiinnitetään paljon huomiota. Esimerkkien avulla kuvataan alan tärkeimmät tunnusluvut ja havainnollistetaan huoneen hinnan muodostuminen ja hinnan käyttö kilpailukeinona. Kokouspalvelut ja muut hotellin liitännäispalvelut sekä turvallisuus ovat kirjan muita tärkeitä osa-alueita. Hotellin asiakasliikenne ja kannattavuus on tarkoitettu matkailualan ja hotelli- ja ravitsemisalan opiskelijoille ammatillisissa oppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja aikuiskoulutuksessa. Kirjaan liittyy harjoitteluaineistoa verkossa.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.