Tuotetiedot
Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti.
Uudistetussa teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Teoriaa myös havainnollistetaan monilla käytännön esimerkeillä, joissa tarkastellaan erityisesti suomalaisten tuotteiden ja palveluiden menestymistä muuttuvassa, yhä globaalimmin toimivassa maailmassa.
Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä, englanninkielinen ydinsanasto ja linkkejä erilaisiin lisätiedon lähteisiin.
Tekijät ovat markkinoinnin koulutuksen ammattilaisia, joilla on yli 20 vuoden kokemus oppimateriaalien kirjoittamisesta. Kirja soveltuu erityisesti markkinoinnin korkeakouluopetukseen ja käsikirjaksi yrittäjille.
Kirjan 16. – 18. painokseen on päivitetty tilastoja ja tarkistettu suoramarkkinoinnin osuutta EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) osalta kesäkuun 2018 tilanteen mukaan.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.