• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Viestinnän palvelumuotoilu

Elina Piskonen; Salla Syrman

Viestinnän palvelumuotoilu

Viestinnän palvelumuotoilu

63,40 € alv 25.5%

Tilattavissa

Julkaisupäivä 04.11.2024

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Elina Piskonen; Salla Syrman
ISBN
9789521451409
Kustantaja
Alma Talent
Kieli
fin
Julkaisuvuosi
2024
PID
d052332b884d
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Miten viestit vaikuttavasti aikana, jolloin huomion tavoittaminen on vaikeampaa kuin koskaan? Viestitulva moninkertaistuu koko ajan, ja tekoälyn kaltaiset teknologiset innovaatiot tekevät kasvutahdin entistä hurjemmaksi. Infoähkystä kärsivien ihmisten keskittymiskyky on koetuksella. Luottamus viestintään rakoilee. Jotta voimme onnistua viestinnässä, avainasia on ymmärtää, mitä ihmiset todella tarvitsevat ja tuntevat. Viestinnän palvelumuotoilussa näemme viestinnän sananmukaisesti palveluna niille, jotka haluamme tavoittaa. Silloin emme viesti itsekeskeisesti tai organisaatiolähtöisesti vaan selvitämme, mikä kohderyhmille on hyödyllistä ja miten organisaatiomme viestintä voi tässä tukea. Muotoilun menetelmät tarjoavat toimivia työkaluja kehittää viestintää asiakaskeskeisesti ja käytännönläheisesti. Viestinnän palvelumuotoilun avulla luot toimivaa viestintää, luottamuksellisia asiakassuhteita, tehokkaita kampanjoita, selkeitä verkkosivuja ja kiinnostavia brändejä. Kun viestintämme rakentuu aidon asiakasymmärryksen varaan, emme viesti turhaan ja pystymme priorisoimaan tekemistä. Näin saavutamme tuloksia, oli kyseessä sitten ulkoinen tai sisäinen viestintä. Kalleinta viestintää on sellainen, jota kukaan ei kuluta. Kirja on ensimmäinen suomenkielinen teos, jossa palvelumuotoilun menetelmiä käsitellään viestinnän näkökulmasta. Se on suunnattu erityisesti viestinnän ammattilaisille tai sellaisiksi tähtääville − ja kenelle tahansa, joka suurten mullistusten aikakautena haluaa tehdä työelämässä viestinnästä vaikuttavampaa.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Lanny

    Lanny

    Max Porter; Irmeli Ruuska (käänt.)
    9,70 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Cari Mora

    Cari Mora

    Thomas Harris; Jorma-Veikko Sappinen (käänt.)
    38,30 € Alkuperäinen hinta oli: 38,30 €.26,95 €Nykyinen hinta on: 26,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Kosteudenhallinta ja homevaurioiden estäminen RIL 250-2020

    Kosteudenhallinta ja homevaurioiden estäminen RIL 250-2020

    101,60 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Lätkä-Lauri ja kaukalon kovis

    Lätkä-Lauri ja kaukalon kovis

    Roope Lipasti; Harri Oksanen (kuv.); Harri Oksanen
    11,60 € Alkuperäinen hinta oli: 11,60 €.9,95 €Nykyinen hinta on: 9,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Viestinnän palvelumuotoilu

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.