Palvelussa esiintyy teknisiä ongelmia, jotka voivat vaikuttaa sivujen toimintaan.
Ongelma on maailmanlaajuinen ja korjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Lue lisää Piilota tämä ilmoitus

  • Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Roope-tuotteet
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Verkkovalta. Voittaminen sosiaalisten teknologioiden maailmassa

Li Charlene & Bernoff Josh

Verkkovalta. Voittaminen sosiaalisten teknologioiden maailmassa

Verkkovalta. Voittaminen sosiaalisten teknologioiden maailmassa

63,90 € alv 25.5%

Saatavissa heti

Varaa ja nouda

Palvelussa esiintyy teknisiä ongelmia, jotka voivat vaikuttaa sivujen toimintaan.
Ongelma on maailmanlaajuinen ja korjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Lue lisää

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Li Charlene & Bernoff Josh
ISBN
9789518853018
Kustantaja
Tietosanoma oy
Kieli
fin
Sivumäärä
280
Julkaisuvuosi
2009
PID
F5203
Linnankatu
Varastossa
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Groundswell-ilmiö yleistyy. Onko yrityksesi valmis?

Asiakkaasi kirjoittavat parhaillaan tuotteistasi blogiin ja leikkaavat mainoksiasi uuteen uskoon YouTubeen. He luonnehtivat yritystäsi Wikipediassa ja liittoutuvat sinua vastaan Facebookissa ja muissa sosiaalisen verkostoitumisen palveluissa. Nämä kaikki ovat esimerkkejä uudesta sosiaalisesta ns. groundswell-ilmiöstä, joka on aiheuttanut pysyvän ja pitkäaikaisen muutoksen siinä, miten maailma toimii. Useimmat yritykset pitävät sitä uhkana. Siihen voi suhtautua myös mahdollisuutena.

Forresterin huippuanalyytikot Charlene Li ja Josh Bernoff opastavat tässä kirjassa, miten yritys voi kääntää asiakkaiden joukkovoiman omaksi edukseen.

Kirjasta käy ilmi, miten yritykset voivat hankkia tietoja, lisätä myyntiä, säästää rahaa ja aktivoida omia asiakkaitaan. Olitpa markkinointi-, tutkimus-, tuki-, myynti- tai tuotekehitystehtävissä tai jopa koko yrityksen johtaja, saat kirjasta konkreettisia neuvoja ja niiden tueksi vielä aitoja kannattavuuslaskelmia, jotka osoittavat, että mukaanmeno kannattaa. Kirja perustuu koviin kuluttajatietoihin ja kymmenistä erikokoisista yrityksistä saatuihin kokemuksiin. Näillä sivuilla kerrotaan, miten Procter & Gamblen markkinoijat osoittivat verkkoyhteisön voiman televisioon verrattuna, miten Best Buy hyödyntää yli tuhannen työntekijänsä osaamista omassa sosiaalisessa verkostossaan, miten Dell on uudistunut ottamalla asiakkaat mukaan lähes joka osaston toimintaan ja miten eräs pieni eteläafrikkalainen viinitarha on kasvattanut myyntinsä kymmenkertaiseksi käyttämällä viisaasti bloggaajia, YouTubea, Facebookia ja muita sosiaalisia teknologioita. Haluatko sinäkin oppia käyttämään yhteisöjä, blogeja, wikejä, Facebookia ja YouTubea hyödyksesi? Ne toimivat. Siitä tämä kirja antaa runsaasti todisteita ja esimerkkejä..

Tätä kehityspolkua yritykset eivät voi jättää huomiotta. Mutta tämä kirja kertoo, miten opetella voittamaan sosiaalisten teknologioiden maailmassa. Paluuta ei ole.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Lanny Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Lanny

    Max Porter; Irmeli Ruuska (käänt.)
    9,70 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Lätkä-Lauri ja kaukalon kovis Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Lätkä-Lauri ja kaukalon kovis

    Roope Lipasti; Harri Oksanen (kuv.); Harri Oksanen
    11,60 € Alkuperäinen hinta oli: 11,60 €.9,95 €Nykyinen hinta on: 9,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Melukylän lapsilla on hauskaa! Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Melukylän lapsilla on hauskaa!

    Ingrid Vang Nyman (kuv.); Astrid Lindgren; Kristii
    27,80 € Alkuperäinen hinta oli: 27,80 €.22,95 €Nykyinen hinta on: 22,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Hotelli Flamingo: Helleaalto Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Hotelli Flamingo: Helleaalto

    Alex Milway; Aila Herronen (käänt.)
    Arvostelu tuotteesta: 4.00 / 5
    19,70 € Alkuperäinen hinta oli: 19,70 €.16,95 €Nykyinen hinta on: 16,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00
SU 12.00 – 17.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
LA 10.00 – 16.00
SU 12.00 – 16.00

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 19.00
LA 10.00 – 16.00
SU 11.00 – 17.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Verkkovalta. Voittaminen sosiaalisten teknologioiden maailmassa

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.