Tuotetiedot
Groundswell-ilmiö yleistyy. Onko yrityksesi valmis?
Asiakkaasi kirjoittavat parhaillaan tuotteistasi blogiin ja leikkaavat mainoksiasi uuteen uskoon YouTubeen. He luonnehtivat yritystäsi Wikipediassa ja liittoutuvat sinua vastaan Facebookissa ja muissa sosiaalisen verkostoitumisen palveluissa. Nämä kaikki ovat esimerkkejä uudesta sosiaalisesta ns. groundswell-ilmiöstä, joka on aiheuttanut pysyvän ja pitkäaikaisen muutoksen siinä, miten maailma toimii. Useimmat yritykset pitävät sitä uhkana. Siihen voi suhtautua myös mahdollisuutena.
Forresterin huippuanalyytikot Charlene Li ja Josh Bernoff opastavat tässä kirjassa, miten yritys voi kääntää asiakkaiden joukkovoiman omaksi edukseen.
Kirjasta käy ilmi, miten yritykset voivat hankkia tietoja, lisätä myyntiä, säästää rahaa ja aktivoida omia asiakkaitaan. Olitpa markkinointi-, tutkimus-, tuki-, myynti- tai tuotekehitystehtävissä tai jopa koko yrityksen johtaja, saat kirjasta konkreettisia neuvoja ja niiden tueksi vielä aitoja kannattavuuslaskelmia, jotka osoittavat, että mukaanmeno kannattaa. Kirja perustuu koviin kuluttajatietoihin ja kymmenistä erikokoisista yrityksistä saatuihin kokemuksiin. Näillä sivuilla kerrotaan, miten Procter & Gamblen markkinoijat osoittivat verkkoyhteisön voiman televisioon verrattuna, miten Best Buy hyödyntää yli tuhannen työntekijänsä osaamista omassa sosiaalisessa verkostossaan, miten Dell on uudistunut ottamalla asiakkaat mukaan lähes joka osaston toimintaan ja miten eräs pieni eteläafrikkalainen viinitarha on kasvattanut myyntinsä kymmenkertaiseksi käyttämällä viisaasti bloggaajia, YouTubea, Facebookia ja muita sosiaalisia teknologioita. Haluatko sinäkin oppia käyttämään yhteisöjä, blogeja, wikejä, Facebookia ja YouTubea hyödyksesi? Ne toimivat. Siitä tämä kirja antaa runsaasti todisteita ja esimerkkejä..
Tätä kehityspolkua yritykset eivät voi jättää huomiotta. Mutta tämä kirja kertoo, miten opetella voittamaan sosiaalisten teknologioiden maailmassa. Paluuta ei ole.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.