• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Vaikuta vihjein : havaintoja kuluttajien valintakäyttäytymiseen vaikuttamisesta vähittäiskauppaympäristössä

Arto Lindblom

Vaikuta vihjein : havaintoja kuluttajien valintakäyttäytymiseen vaikuttamisesta vähittäiskauppaympäristössä

Vaikuta vihjein : havaintoja kuluttajien valintakäyttäytymiseen vaikuttamisesta vähittäiskauppaympäristössä

50,10 € alv 25.5%

Tilattavissa

Julkaisupäivä 01.06.2023

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Arto Lindblom
ISBN
9789518778632
Kustantaja
Oppian
Kieli
fin
Julkaisuvuosi
2023
PID
2a8ca4e4bb45
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Kuluttajien valinnoilla on ratkaiseva merkitys vähittäiskaupalle. Jokainen alalla toimiva yritys joutuu miettimään jatkuvasti, miten valintoihin voidaan vaikuttaa. Professori Arto Lindblom käsittelee tässä teoksessa erilaisia vihjeitä, joiden avulla kuluttajien valintoja voidaan ohjailla. Vähittäiskauppaympäristössä kuluttajiin vaikuttavia vihjeitä ovat esimerkiksi taustamusiikki, tuoksut, valaistus ja kaupan värimaailma. Vihjeet voivat liittyä myös tuotteiden esillepanoon ja hintamerkintöihin. Osa vihjeistä voi olla huomaamattoman hienovaraisia, mutta niillä saattaa silti olla suuri vaikutus kuluttajien valintakäyttäytymiseen. Vihjeet vaikuttavat myös toisiinsa, ja niiden yhteisvaikutukset saattavat olla yllätys sekä kuluttajille että yrityksille. Hyperkilpailun ja kasvavan ärsyketulvan keskellä taistelu kuluttajien ajasta ja huomiosta on kireämpää kuin koskaan ennen. Menestyvän yrityksen on käytettävä kaikki keinot saadakseen osansa kuluttajamarkkinoista. Mittavaan tutkimustietoon perustuva ja useita yritysesimerkkejä tarjoava kirja on kattava, analyyttinen ja hyödyllinen teos kaikille vähittäiskaupan toimijoille ja alaa opiskeleville.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Hotelli Flamingo

    Hotelli Flamingo

    Alex Milway; Aila Herronen (käänt.)
    15,80 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Tyttären varjo

    Tyttären varjo

    Elena Ferrante; Helinä Kangas (käänt.)
    36,00 € Alkuperäinen hinta oli: 36,00 €.25,95 €Nykyinen hinta on: 25,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • H2O

    H2O

    Tiina Laitila Kälvemark
    9,70 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Yksinäinen kevät

    Yksinäinen kevät

    Mary Westmacott; Agatha Christie; Eva Siikarla (kä
    9,90 € alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Vaikuta vihjein : havaintoja kuluttajien valintakäyttäytymiseen vaikuttamisesta vähittäiskauppaympäristössä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.