• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Taiteet. Liikunta / The essence of the music business : strategy

Mika Karhumaa

The essence of the music business : strategy

The essence of the music business : strategy

38,20 € alv 25.5%

Painos loppu

  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

The fully revised Second Edition is here. New examples have been added to better reflect the present time. Also, as a main focus, strategic thinking, the ability to create long-term plans and how to prepare for this in everyday activities are also present in this book. Understanding the importance of strategy is the basis for rational advancement. In the music business – strategies are not always perceptible. They are multi-layered, long-lasting, but also instantaneously effective. The ultimate goal often transpires along the way. In order to understand tactics, one has to read between the lines. The reason why different pre-conditions and industrial expectations must always be taken into account is due to conflicts between artistic and economic goals. An artist’s progress often depends on their interest groups’ comfort to these aspects and is about maintaining the balance between business objectives and the artist’s story. This book deals with factors affecting strategy and how it relates to the artist and their management. Although viable passive income generation in the streaming era is what is most sought after, no other aspect, including social media capital, should be ignored, as it is often even more important. All this has an impact on how an artist succeeds in other music business areas. This book illustrates the current state of things in light of new opportunities. ‘Strategy’ is the final chapter of The Essence of the Music Business Trilogy from Mika Karhumaa.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Cari Mora

    Cari Mora

    Thomas Harris; Jorma-Veikko Sappinen (käänt.)
    38,30 € Alkuperäinen hinta oli: 38,30 €.26,95 €Nykyinen hinta on: 26,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Soitan veljilleni

    Soitan veljilleni

    Jonas Hassen Khemiri; Tarja Lipponen (käänt.)
    34,70 € Alkuperäinen hinta oli: 34,70 €.28,95 €Nykyinen hinta on: 28,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Poika joka luki Paavo Haavikkoa

    Poika joka luki Paavo Haavikkoa

    Tommi Melender
    34,70 € Alkuperäinen hinta oli: 34,70 €.28,95 €Nykyinen hinta on: 28,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Leprankukka

    Leprankukka

    Roope Lipasti; Anton Lipasti (kuv.)
    27,80 € Alkuperäinen hinta oli: 27,80 €.22,95 €Nykyinen hinta on: 22,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

The essence of the music business : strategy

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.