• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Tietokirjat / Tekniikka / Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?

Hannu Saarijärvi; Pekka Puustinen

Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?

Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?

37,10 € Alkuperäinen hinta oli: 37,10 €.28,95 €Nykyinen hinta on: 28,95 €. alv 25.5%

Tilattavissa

Julkaisupäivä 21.03.2024

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Hannu Saarijärvi; Pekka Puustinen
ISBN
9789522918451
Kustantaja
Docendo
Kieli
fin
Sivumäärä
272
Julkaisuvuosi
2022
PID
F43896
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen. Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin. Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi. Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin. KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja. KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Kesämyrsky

    Kesämyrsky

    Siiri Enoranta
    27,80 € Alkuperäinen hinta oli: 27,80 €.22,95 €Nykyinen hinta on: 22,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Yksinäinen kevät

    Yksinäinen kevät

    Mary Westmacott; Agatha Christie; Eva Siikarla (kä
    9,90 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Kokkiklubi: Siivoushirviö

    Kokkiklubi: Siivoushirviö

    Miina Supinen; Anni Nykänen (kuv.)
    11,60 € Alkuperäinen hinta oli: 11,60 €.9,95 €Nykyinen hinta on: 9,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Maaseudun tulevaisuus

    Maaseudun tulevaisuus

    Antti Heikkinen
    8,50 € alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.