• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Roope-tuotteet
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Yhteiskunta / Sosiaalinen markkinointi : ihmisen ja yhteiskunnan yhteistä etua edistämässä

Heini Taiminen; Marjorita Sormunen; Tomi Mäki-Opas

Sosiaalinen markkinointi : ihmisen ja yhteiskunnan yhteistä etua edistämässä

Sosiaalinen markkinointi : ihmisen ja yhteiskunnan yhteistä etua edistämässä

33,90 € alv 25.5%

Tilattavissa

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Heini Taiminen; Marjorita Sormunen; Tomi Mäki-Opas
ISBN
9789524083591
Kustantaja
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
Kieli
fin
Sivumäärä
95
Julkaisuvuosi
2024
PID
c43fdadf415e
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Miten yhteiskunnallista hyvää edistetään ihmislähtöisesti huomioiden yksilöiden tarpeet ja toiveet? Kuinka markkinoinnin periaatteita, kuten arvonluonti, segmentointi ja kohde-ryhmäymmärrys, voidaan soveltaa yhteiskunnallisen hyvän edistämiseen? Sosiaalinen markkinointi on tehokas ja vaikuttava lähestymistapa yhteiskunnallisten haasteiden ymmärtämiseen ja ratkomiseen ihmislähtöisesti. Siinä hyödynnetään markkinoinnin periaatteita yhteiskunnallisen hyvän edistämiseksi. Tarkoitus on edistää yhteiskunnallista hyvää tavalla, jonka myös yksilö kokee itselleen merkitykselliseksi. Oppaassa kuvataan sosiaalisen markkinoinnin taustaa, periaatteita ja prosessia. Se tarjoaa käytännön työkaluja siihen, miten erilaisia yhteiskunnallisia haasteita voidaan tarkastella ja ratkaista sosiaalisen markkinoinnin avulla. Lisäksi opas tarjoaa ohjeita sosiaaliseen markkinointiin perustuvien toimenpiteiden suunnitteluun, toteuttamiseen ja arviointiin. Opas on suunnattu erityisesti terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen parissa työskenteleville mutta tarjoaa oivalluksia kaikille, jotka haluavat kehittää toimintaa tai palveluita ihmislähtöisesti sekä arvioida toiminnan vaikutuksia ja vaikuttavuutta. Opas on hyödyllinen myös tutkijoille ja opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita sosiaalisen markkinoinnin periaatteista ja monitieteellisestä taustasta.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Max Brallier; Douglas Holgate (kuv.); Ulla Selkälä
    19,50 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Poika joka luki Paavo Haavikkoa

    Poika joka luki Paavo Haavikkoa

    Tommi Melender
    34,70 € Alkuperäinen hinta oli: 34,70 €.28,95 €Nykyinen hinta on: 28,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Leprankukka

    Leprankukka

    Roope Lipasti; Anton Lipasti (kuv.)
    27,80 € Alkuperäinen hinta oli: 27,80 €.22,95 €Nykyinen hinta on: 22,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Tyttären varjo

    Tyttären varjo

    Elena Ferrante; Helinä Kangas (käänt.)
    36,00 € Alkuperäinen hinta oli: 36,00 €.25,95 €Nykyinen hinta on: 25,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
LA 10.00 – 16.00

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Sosiaalinen markkinointi : ihmisen ja yhteiskunnan yhteistä etua edistämässä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.