• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Kaunokirjallisuus. Kirjallisuustiede. Kielitiede / Sinä 2.0 : tulevaisuusseikkailupeli

Emmi Olin

Sinä 2.0 : tulevaisuusseikkailupeli

Sinä 2.0 : tulevaisuusseikkailupeli

36,10 € alv 25.5%

Tilattavissa

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Emmi Olin
ISBN
9789528083511
Kustantaja
BoD - Books on Demand
Kieli
fin
Sivumäärä
416
Julkaisuvuosi
2024
PID
9877b6c967bf
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Mitä, jos olisit ystäväsi kanssa vuorikiipeilemässä vuorta nimeltä Minun elämäni, ja huipulle päästyään ystäväsi huomaisi, että sinä olisitkin jo seuraavalla vuorella? Eletään vuotta 2156. Megatrendit ovat toteutuneet: maailma on globalisoitunut, kaupungistunut ja digitalisoitunut, teknologia on kehittynyt – sensorit, älylaitteet ja bioniset osat ovat tulleet vaatteisiin, iholle, ihon alle ja jopa solun sisään – ihmiset ovat ihmisen ja koneen rajapintoja, väestö on kasvanut, samoin varallisuus, keskiluokka ja kulutus, joten resursseja haetaan avaruudesta. Maailman täyttää ihmisten mukavuudenhaluisuus ja elämyshakuisuus, yhä kiihtyvämpi tahti, virtuaalipelit, kannabis (mutta päähenkilö on alun jälkeen päihdevastainen), huippuhalpa teknologia, geenimanipulaatio, regeneratiivinen lääketiede, nanoteknologia sekä ilmastonmuutos – unohtamatta kybersotaa, henkiin herätettyä pussihukkaa, erotiikkaa tai ystävänpäivätarjousta, joista viimeksi mainittu voi olla mahdollinen vain Emmi Olinin kirjoittamassa teoksessa. Sinä 2.0 – Tulevaisuusseikkailupeli on rajapinta kaunokirjallisen teoksen, tietokirjan – siinä mielessä, että kirja vilisee erilaisia teknisiä ratkaisuja, joista monet ovat jo toteutuneet, toteutumaisillaan, tai mahdollisia toteutua – ja pelin välillä. Kokonaisuutta määrittää myös tietty hullunkurisuus ja yhteiskuntasatiirisuus. Juonessa liikkumisessa sinulta vaaditaan aktiivista ponnistelua. Tämä on romaani, jonka pelaat. Pelissä/romaanissa on kuusi kenttää. – Läpäisetkö kaikki?

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Tytön huone

    Tytön huone

    Helena Sinervo
    36,00 € Alkuperäinen hinta oli: 36,00 €.27,95 €Nykyinen hinta on: 27,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Kosteudenhallinta ja homevaurioiden estäminen RIL 250-2020

    Kosteudenhallinta ja homevaurioiden estäminen RIL 250-2020

    101,60 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Kokkiklubi: Siivoushirviö

    Kokkiklubi: Siivoushirviö

    Miina Supinen; Anni Nykänen (kuv.)
    11,60 € Alkuperäinen hinta oli: 11,60 €.9,95 €Nykyinen hinta on: 9,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Poika joka luki Paavo Haavikkoa

    Poika joka luki Paavo Haavikkoa

    Tommi Melender
    34,70 € Alkuperäinen hinta oli: 34,70 €.28,95 €Nykyinen hinta on: 28,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Sinä 2.0 : tulevaisuusseikkailupeli

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.