Tuotetiedot
”Liiketoiminnassa ei tapahdu mitään ennen kuin joku myy jotain”, sanoi IBM:n hallituksen puheenjohtaja Thomas Watson Jr. Sanojen voima -kirjassa harvinainen otus, suomalaisen mainosalan rakastettu ja vihattu kapinallinen, huippucopywriter Timo Jäppinen paljastaa, kuinka saada ihmiset toimimaan ja ostamaan melkein mitä vain – pelkän tekstin voimalla. Se on eräänlainen laiskan miehen myyntiopas. Odotettu esikoisteos on täynnä tarinoita, esimerkkejä, vinkkejä ja varoituksia, jotka perustuvat Jäppisen yli 14 vuoden kokemukseen mainosmaailmassa Suomessa ja ulkomailla. Vahvat mielipiteet, käytännöllinen ote ja omien havaintojensa mukaan ”luontainen kykyni ärsyttää” ovat tuoneet Jäppiselle isoja ja pieniä asiakkaita, huomiota, rahaa ja vihaajia. Jotain suosiosta kertoo, että jopa yli 20 000 suomalaista lukee hänen sähköpostiuutiskirjettään lähes päivittäin. Se on enemmän tilaajia kuin esimerkiksi Markkinointi&Mainonta-lehdellä oli. Kirjassaan Jäppinen paljastaa yksinkertaiset, testatut periaatteet, miten kuka vain voi oikeasti kirjoittaa paremmin ja saada sanoillaan tuloksia. Olipa kyseessä somepostaus, blogi, sähköposti, myyntisivu tai vaikka työhakemus. ”Koska työnhakukin on markkinointia, jossa tuote vain olet sinä”, Jäppinen sanoo. Sinulle paljastuu muun muassa, miten mies ilman kokemusta, ilman suhteita ja ilman koulutusta onnistui lopulta saamaan asiakkaiksi esimerkiksi Suomen suurimman verkkokauppayrityksen, Suomen vanhimman hyväntekeväisyysjärjestön Fidan, erään keskustalaisen poliitikon, Suomen suurimman ulkomaalaus liikkeen, perheyritys Sorcolorin ja liudan muita isoja ja pieniä asiakkaita – aina Australiassa asti. Kuulet myös, miten Jäppinen pääsi yhden maailman parhaan copywriterin oppiin Englantiin, ja myöhemmin jopa liikekumppaniksi – samaan aikaan kun yksikään suomalainen mainostoimisto ei halunnut palkata häntä edes kahvinkeittäjäksi. Lisäksi sinulle paljastuu, mikä on resepti vaikkapa somemyrskyn luomiseen – ja siitä hyötymiseen. Sekä paljon, paljon muuta…
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.