Tuotetiedot
Kirja kuvaa suuren joukon prosessijohtamisen toimintaperiaatteita ja ajattelua, jotka ovat tarpeellisia organisaation menestykselle. Lukija löytänee sekä tuttuja, mahdollisia että jopa mahdottomankin tuntuisia tapoja. Miten tahansa kuvaamme organisaation, asiakkaan kokemat suoritteet syntyvät – ja ovat aina syntyneet – osastojen ja yritysten rajat ylittävissä prosesseissa. Jokaiselle proses-sille ja niiden suoritteille, kuten tuotteelle, toimitukselle, huollolle ja palvelulle, on oma asiakkaansa, jolla on yksilölliset odotukset. Avainkysymys onkin, kuinka organisoida prosessien kehittäminen siten, että prosessien laatu ja tehokkuus maksimoituvat ja niissä tarvittava osaaminen kehittyy kilpailukykyi-sellä nopeudella. Kirja liittää prosessien suunnittelun ja hallinnan periaatteita organisaation ko-konaisvaltaiseen johtamiseen. Omassa organisaatiossanne voitte yhdessä arvioida omia prosessijohtamisen periaatteita ja verrata niitä kirjan esimerkkeihin sekä tunnistaa kehittämistarpeita ja kehittä-mismahdollisuuksia.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.