Tuotetiedot
Sosiaalinen Aikakausi jyräsi Teollisen Aikakauden. Sosiaalinen Aikakausi on alkanut ja se vaatii muutoksia johtajien tapoihin johtaa, innovoida, innostaa ja sitouttaa työntekijöitä, myydä, rekrytoida, markkinoida, viestittää, palvella ja kohdata asiakas.
Mistä on hyvät sosiaaliset johtajat tehty? Miten suunnittelet menestyvän sosiaalisen organisaation? Mitä ovat brändilähettiläät ja työntekijälähettiläät? Miksi sosiaalinen markkinointi toimii perinteistä markkinointia paremmin? Miten organisaatio menestyy sosiaalisella aikakaudella, joka on tullut jäädäkseen?
Tämä kirja tarjoaa hyväksi todettuja käytännön vinkkejä, perusteluja, runsaasti esimerkkejä edelläkävijöistä ja menestysreseptejä sosiaaliseen liiketoimintaan. Luettuasi tämän kirjan osaat suunnitella sosiaalisen menestyspolkusi.
Tämä kirja on opas jokaiselle johtajalle, joka haluaa organisaationsa menestyvän vielä viidenkin vuoden kuluttua. Kirja on upea opas myös menestyksestä kiinnostuneille myyjille, markkinoijille, yrittäjille, rekrytoijille ja viestintäihmisille.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.