Jukka Hämäläinen
Myynti, palvelu ja onnistumisen ilo
44,80 € (sis. alv.)
Tilattavissa
Tarkemmat tiedot
Kirjailija(t)
Jukka Hämäläinen
ISBN
9789522360205
Kustantaja
Mediapinta Oy
Kieli
fin
Sivumäärä
240
Julkaisuvuosi
2016
PID
efdadfafa5d7
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
Tuotetiedot
Sinä voit kehittyä huippumyyjäksi ja erinomaiseksi asiakaspalvelijaksi! Haluatko menestyä myyjänä ja tehdä rehtejä kauppoja, joissa molemmat osapuolet tietävät aidosti voittaneensa? Haluatko olla erinomainen asiakaspalvelija, joka ratkaisee myös haastavat tilanteet kaikkien osapuolten tyytyväisyydeksi? Tässä kirjassa kokenut myyjä, asiakaspalvelija, tietokirjailija ja kysytty kouluttaja Jukka Hämäläinen lupaa kertoa kaiken, minkä on elämänsä aikana oppinut myynnistä ja asiakaspalvelusta. Myyjänä vakuutusalalla Hämäläinen oli vuosia myyntitilastojen kärjessä, samoin useimmat hänen johtamansa myyntipiirit. Onnistuminen myynnissä ja palvelussa on perustunut hänen mukaansa terveeseen hulluuteen, luovuuteen ja rohkeuteen toimia toisin. Jukka Hämäläinen korostaa käsitteitä luonnollinen markkinointi ja luonnollinen palvelu. Hänen aiemmat kirjansa käsittelevät juuri näitä aiheita. Luonnollisuuden oivaltanut myyjä ja asiakaspalvelija on oma aito itsensä. Hän uskoo mahdollisuuksiinsa ja kouluttaa itseään jatkuvasti. Tämä kirja on myös Jukka Hämäläisen elämäkerta huippumyyntiin ja laadukkaaseen palveluun johtaneesta kehityspolusta. Myös arkielämästä kertovat luvut sisältävät runsaasti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyvää kokemusta. Jukka Hämäläinen muistuttaa: Opi onnistumisistani. Opi myös epäonnistumisistani. Mutta ole fiksumpi kuin minä. Älä tee uudestaan samoja virheitä. Lue tämä kirja. Sinusta voi kehittyä huippumyyjä ja upea asiakaspalvelija, olivatpa lähtökohtasi millaiset tahansa. Kirjoittajan kotipaikkakunta: Kuopio
Myynti, palvelu ja onnistumisen ilo
44,80 € (sis. alv.)
Tilattavissa
Tarkemmat tiedot
Tuotetiedot
Sinä voit kehittyä huippumyyjäksi ja erinomaiseksi asiakaspalvelijaksi! Haluatko menestyä myyjänä ja tehdä rehtejä kauppoja, joissa molemmat osapuolet tietävät aidosti voittaneensa? Haluatko olla erinomainen asiakaspalvelija, joka ratkaisee myös haastavat tilanteet kaikkien osapuolten tyytyväisyydeksi? Tässä kirjassa kokenut myyjä, asiakaspalvelija, tietokirjailija ja kysytty kouluttaja Jukka Hämäläinen lupaa kertoa kaiken, minkä on elämänsä aikana oppinut myynnistä ja asiakaspalvelusta. Myyjänä vakuutusalalla Hämäläinen oli vuosia myyntitilastojen kärjessä, samoin useimmat hänen johtamansa myyntipiirit. Onnistuminen myynnissä ja palvelussa on perustunut hänen mukaansa terveeseen hulluuteen, luovuuteen ja rohkeuteen toimia toisin. Jukka Hämäläinen korostaa käsitteitä luonnollinen markkinointi ja luonnollinen palvelu. Hänen aiemmat kirjansa käsittelevät juuri näitä aiheita. Luonnollisuuden oivaltanut myyjä ja asiakaspalvelija on oma aito itsensä. Hän uskoo mahdollisuuksiinsa ja kouluttaa itseään jatkuvasti. Tämä kirja on myös Jukka Hämäläisen elämäkerta huippumyyntiin ja laadukkaaseen palveluun johtaneesta kehityspolusta. Myös arkielämästä kertovat luvut sisältävät runsaasti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyvää kokemusta. Jukka Hämäläinen muistuttaa: Opi onnistumisistani. Opi myös epäonnistumisistani. Mutta ole fiksumpi kuin minä. Älä tee uudestaan samoja virheitä. Lue tämä kirja. Sinusta voi kehittyä huippumyyjä ja upea asiakaspalvelija, olivatpa lähtökohtasi millaiset tahansa. Kirjoittajan kotipaikkakunta: Kuopio