Tuotetiedot
Merkkejä maineesta Vol. 2 – tarinoita suomalaisista brändeistä on yli 300-sivuinen tietoteos. Kirja on tarkoitettu markkinointi-, muotoilu- ja viestintäalan ammattilaisille ja opiskelijoille sekä päättäjille. Teoksessa ovat mukana: Abloy, Airam, Alepa, Atria, Buster, Genelec, Helsingin Sanomat, Heureka, Jalostaja, Luonnonvarakeskus, Naantalin kaupunki, Niemi, Oras, Oulun Kärpät, Panda, Ponsse, R-kioski, Ságat, SOL, Unigrafia, Valmet, Veho ja XZ. Jokaisen brändin tarina esitellään havainnollisesti ja monipuolisesti. Teoksessa on runsaasti valokuvia ja esitysgrafiikkaa. Yleistajuiset brändiartikkelit perustuvat satoihin haastatteluihin sekä laajaan tausta-aineistoon.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.