Tuotetiedot
Brändi- ja viestintäalan ammattilaisille, opiskelijoille sekä kaikille suomalaisista brändeistä kiinnostuneille! Kirja sisältää brändinrakennusta yleisesti käsittelevän johdannon lisäksi kokoelman artikkeleita, joissa esitellään monipuolisesti jokainen brändi 4–8 aukeamalla. Yli 300-sivuisessa teoksessa on runsaasti valokuvia ja esitysgrafiikkaa. Yleistajuiset artikkelit perustuvat lukuisiin haastatteluihin sekä laajaan taustamateriaaliin. Yleistajuinen teos sukeltaa brändien ja brändäämisen ytimeen. Kirjan lähestymistavassa laatu ja perusteellisuus ovat esiteltävien brändien lukumäärää tärkeämpiä. Tämä runsaasti kuvitettu tietoteos kutsuu lukijansa sukeltamaan suomalaisten palvelu-, tuote- ja yritysbrändien maailmaan. Mukana on myös kolmannen sektorin toimijoita sekä julkishallinnon organisaatioita. Brändejä valottavat luonnekuvat perustuvat yritysten johdon, henkilökunnan, suunnittelijoiden ja muiden asiantuntijoiden haastatteluihin sekä alan kirjallisuuteen. Yleistajuisissa artikkeleissa tuodaan esille paitsi brändien kiinnostavia syntyhistorioita, myös suurelle yleisölle vähemmän tunnettuja kehitysvaiheita kulttuurin, mainonnan, markkinoinnin, muotoilun ja talouden näkökulmista. Esille nostetaan vahvoja persoonia ja ajan ilmiötä brändien takaa. Samalla pohditaan, miten brändit ovat tukeneet organisaatioiden toimintaa, minkälaisia jälkiä ne on jättäneet suomalaiseen kulttuuriin sekä mikä sinivalkoisten brändien merkitys on ollut kansalliselle identiteetille.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.