• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Yhteiskunta / Media in everyday life : insights into children’s and young people’s media cultures

Heta Mulari (toim.)

Media in everyday life : insights into children's and young people's media cultures

Media in everyday life : insights into children’s and young people’s media cultures

14,60 € alv 25.5%

Tilattavissa

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Heta Mulari (toim.)
ISBN
9789527175781
Kustantaja
Nuorisotutkimusseura ry.
Kieli
eng
Julkaisuvuosi
2019
PID
678dec4a2f66
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

In public debate, children’s and young people’s media cultures are often addressed through a binary perspective of hopes and fears. On the one hand, children’s and young people’s digital media competences are celebrated, while on the other hand we witness many concerns about changes in children’s and young people’s everyday lives due to digital media. This selection of articles examines the media cultures of children and young people and their mediatised daily lives. The texts are based on a collection of articles published in Finnish in 2016 called Solmukohtia: Näkökulmia lasten mediakulttuurien tutkimusmenetelmiin ja mediakasvatukseen (Turning points: Perspectives on methodologies of researching children’s media cultures and on media education, ed. Heta Mulari) and on an Opinion essay (2017) on the mediatised leisure time of children and young people written by Jani Merikivi, Heta Mulari and Fanny Vilmilä. The texts have a shared methodological perspective, and ask: How are media images and devices woven into children’s and young people’s everyday lives? What types of questions and methods can be used to approach the theme in a research-based way, together with children and young people? What types of power relations are unavoidable? Multi-method research designs that aim at children’s and young people’s experiential knowledge and participation have an important place in research of the rapidly changing world of media.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Maaseudun tulevaisuus

    Maaseudun tulevaisuus

    Antti Heikkinen
    8,50 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Max Brallier; Douglas Holgate (kuv.); Ulla Selkälä
    19,50 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Kosteudenhallinta ja homevaurioiden estäminen RIL 250-2020

    Kosteudenhallinta ja homevaurioiden estäminen RIL 250-2020

    101,60 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Tyttären varjo

    Tyttären varjo

    Elena Ferrante; Helinä Kangas (käänt.)
    36,00 € Alkuperäinen hinta oli: 36,00 €.25,95 €Nykyinen hinta on: 25,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Media in everyday life : insights into children’s and young people’s media cultures

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.