Tuotetiedot
Mainekriisit syntyvät asioista, joihin organisaatio tai sen työntekijät ovat voineet itse vaikuttaa. Siksi niihin varautuminen on ennen kaikkea ikävien kysymysten kysymistä itseltä ja organisaatiolta. Jokaisen mainekriisin taustalla on ydinongelma – ristiriita, joka syntyy organisaation ja sen sidosryhmien odotusten välille. Kriisiviestinnän onnistumisen ratkaisee oikeastaan vain se, miten nopeasti ydinongelma pystytään tunnistamaan ja siihen rehellisesti vastaamaan. Tämän kirjan lukemalla ymmärrät – mistä organisaation seuraava potentiaalinen mainekriisi syntyy ja miten siihen voi varautua – miten kriisin ydinongelma tunnistetaan ja miten siihen vastataan – miksi asia, josta syntyy yhdelle mainekriisi, ei teekään samaa toiselle – millaisista elementeistä onnistunut kriisiviestintä on tehty ja miten vältät yleisimmät virheet.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.