Tuotetiedot
Ensimmäinen Kulttuuristrategia-kirja valotti, kuinka näitä yrityksiä johdetaan yrityskulttuurin kautta, joka muodostaa niiden strategisen kilpailuedun. Kirja on nyt saanut odotetun jatko-osan, jossa Euroopan parhaan työelämän rakentamisen mahdollisuudet viitoitetaan. Kulttuuristrategia 2 kertoo kahdeksan uutta ja yhden tutun yritystarinan: * Kuinka kaikkien tuntemassa Alkossa on saatu aikaan Suomen paras palvelukokemus ja tehty strategia yhdessä 2600 työtekijän kanssa? * Kuinka pikaruokaravintolaketju McDonald’sissa tehdään laadukasta esimiestyötä ja kehitetään työntekijöitä? * Kuinka Suomen parhaassa työpaikassa Vincitissä johdetaan ilman esimiehiä? Kirjan yritykset näyttävät, mitä Euroopan paras työelämä Suomessa parhaimmillaan jo on. Lukijan oman yrityksen kehittämistyön tueksi kirja tarjoaa myös viitekehyksen kulttuuristrategian rakentamiseen, laajan kokoelman johtamiskäytäntöjä parhaista työpaikoista sekä mittarin Euroopan parhaan työelämän etenemisen seuraamiseen. Kirjan avulla jokainen yritys ymmärtää, miten se voi tehdä Euroopan parhaasta työelämästä omassa yrityksessä totta.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.