Petteri Lillberg; Riku Mattila
Kestävä markkinointi : ilmastonmuutosopas brändeille
52,50 € (sis. alv.)
Tilattavissa
Tarkemmat tiedot
Kirjailija(t)
Petteri Lillberg; Riku Mattila
ISBN
9789521440397
Kustantaja
Alma Talent
Kieli
fin
Sivumäärä
250
Julkaisuvuosi
2020
PID
36d6cd145a0b
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
Tuotetiedot
Jos markkinointi ei muutu, siitä on vaarassa tulossa kestämättömien elämäntapojen mannekiini, ilmastonmuutoksen syntipukki. Kestävä markkinointi – Ilmastonmuutosopas brändeille! on ensimmäinen suomenkielinen markkinoinnin opas, joka katsoo markkinointia puhtaasti ilmastonmuutoksen näkökulmasta. Se avaa uusia uria vastuulliseen brändinrakennukseen ja antaa uudenlaisia näkökulmia markkinoinnin suunnitteluun. Kirja perustuu kotimaiseen ja kansanväliseen tutkimukseen, yritys- ja asiantuntijahaastatteluihin sekä case-materiaaliin. Kirja on suunnattu yritysten johdolle, brändi-, markkinointi-, viestintä- ja vastuullisjohtajille ja -asiantuntijoille, jotka haluavat näyttää suuntaa maailmassa, jossa kertakäyttökulutus on out ja kestävämpi ja fiksumpi kulutus on in. Ennen kaikkea Kestävä markkinointi on kaikille, joille markkinointi on osa ilmastonmuutoksen ratkaisua, ei ongelmaa.
Kestävä markkinointi : ilmastonmuutosopas brändeille
52,50 € (sis. alv.)
Tilattavissa
Tarkemmat tiedot
Tuotetiedot
Jos markkinointi ei muutu, siitä on vaarassa tulossa kestämättömien elämäntapojen mannekiini, ilmastonmuutoksen syntipukki. Kestävä markkinointi – Ilmastonmuutosopas brändeille! on ensimmäinen suomenkielinen markkinoinnin opas, joka katsoo markkinointia puhtaasti ilmastonmuutoksen näkökulmasta. Se avaa uusia uria vastuulliseen brändinrakennukseen ja antaa uudenlaisia näkökulmia markkinoinnin suunnitteluun. Kirja perustuu kotimaiseen ja kansanväliseen tutkimukseen, yritys- ja asiantuntijahaastatteluihin sekä case-materiaaliin. Kirja on suunnattu yritysten johdolle, brändi-, markkinointi-, viestintä- ja vastuullisjohtajille ja -asiantuntijoille, jotka haluavat näyttää suuntaa maailmassa, jossa kertakäyttökulutus on out ja kestävämpi ja fiksumpi kulutus on in. Ennen kaikkea Kestävä markkinointi on kaikille, joille markkinointi on osa ilmastonmuutoksen ratkaisua, ei ongelmaa.