• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Henkilöbrändi osana sidosryhmäkompetenssia : oma ego pelissä

Raimo Kovanen

Henkilöbrändi osana sidosryhmäkompetenssia : oma ego pelissä

Henkilöbrändi osana sidosryhmäkompetenssia : oma ego pelissä

28,40 € alv 25.5%

Tilattavissa

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Raimo Kovanen
ISBN
9789526512709
Kustantaja
Business Office Biodel
Kieli
fin
Sivumäärä
192
Julkaisuvuosi
2023
PID
1d963c584dfb
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Tämän kirjan kirjoittamiseen ovat innoittaneet aikaisemmat, kirjoittajan, kaksi sidosryhmä -aiheista kirjaa: `Sidosryhmät tärkeä osa elämää ́ ja `Sidosryhmäosaaminen osana sidosryhmäkompetenssia ́. Tietenkin lähtökohtaisena intressinä sidosryhmäaatteen omaksumisessa on ollut väitöskirja vuodelta 2016, jossa väitöskirjan kirjoittaja [=tämän kirjan kirjoittaja] tutkii perheyritysten omistajapäättäjien sidosryhmäpainotusten muutosta ennen sukupolvenvaihdosta. Kädessäsi olevan kirjan kirjoittaja näkee sidosryhmäkompetenssin hyvin arkipäiväisenä asiana oman arjen pyörittämisessä; liittyivätpä tapahtumat vaikkapa yksityisten-, liiketoimin- nan- tai julkisten palveluiden yhteydessä ilmeneviin vuorovaikutustilanteisiin. Sidosryhmiä löytyy kaikkialta, niin ympäröivästä maailmasta, kuin oman elämänpiirin sisä- ja ulkokehältä, jokainen meistä kuuluu johonkin sidosryhmään: sisäiseen tai ulkoiseen yksin tai yhdessä. Sidosryhmät muodostuvat yksityishenkilöistä, yrityksistä ja yhteisöistä. Eli sidosryhmillä tarkoitetaan lähes kaikkia meidän kanssamme tekemisissä olevia tahoja. Kirjan sosiologinen näkökulma sivuaa puolestaan sidosryhmien toiminnan tarkastelua etnografian näkökulmasta –> yksilö osana jotakin sosiaalista ryhmää tai yhteisöä [=tässä etnografinen tarkastelu: yksilön/sidosryhmän käyttäytyminen]. Kirjan nimessä mainittu `brändi -sana ́ tunnetaan parhaiten tuotemerkkinä, joka tarkoittaa mm: nimeä, merkkiä, symbolia, muotoilua tai näiden yhdistelmää. Useimmin ́brändi -sana ́ liitetään yrityksen logoon. Logo nostaa näkyviin yrityksen visuaalisen brändi-identiteetin, joita ovat mm. väri ja muoto ja jotka välittävät ja tiivistävät brändin symbolisen merkityksen, jota ei voida pelkästään sanallisesti tuoda esille. Hieman uudempi `henkilöbrändi, henkilöbrändäys ́-termi, jota on koko lailla vaikea määritellä, indikoi [viittaa] suoraan persoonaan itseensä, muun muassa hänen kompetenssiinsa ja/tai henkilökohtaiseen vuorovaikutusosaamiseensa. Kirjan kirjoittajan mielestä `henkilöbrändiä ́ ei tarvitse erikseen rakentaa, se muodostuu [valta osa] siitä, kuka olet ja mitä sinusta toiset sanovat, kun et itse ole paikalla, sinut brändätään – sinusta muodostuu tuotemerkkiä ́–> oma ego pelissä`. Käytännössä oman arjen pyörittäminen on hyvin pitkälti ulkoista viestintää – viestintää, minkä sidosryhmät kohdistavat itsestään poispäin –> muodostuu eväitä brändäämiseen. Luvussa viisi [5] ́brändää ́ kirjan kirjoittaja blogikirjoituksillaan, enemmän tai vähemmän, jonkin asteisen intressin innoittamana, sisä- ja ulkokehälle sijoittuvia sidosryhmiään – mutta ennen kaikkea itseään –> `oma ego pelissä’.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Max Brallier; Douglas Holgate (kuv.); Ulla Selkälä
    19,50 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Hotelli Flamingo: Helleaalto

    Hotelli Flamingo: Helleaalto

    Alex Milway; Aila Herronen (käänt.)
    Arvostelu tuotteesta: 4.00 / 5
    19,70 € Alkuperäinen hinta oli: 19,70 €.16,95 €Nykyinen hinta on: 16,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Pipsa Kopperoisen tutkimuksia: Lentävä pikkuveli

    Pipsa Kopperoisen tutkimuksia: Lentävä pikkuveli

    Reetta Vehkalahti; Kati Närhi (kuv.)
    11,60 € Alkuperäinen hinta oli: 11,60 €.9,95 €Nykyinen hinta on: 9,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Maaseudun tulevaisuus

    Maaseudun tulevaisuus

    Antti Heikkinen
    8,50 € alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Henkilöbrändi osana sidosryhmäkompetenssia : oma ego pelissä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.