• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Roope-tuotteet
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

Jorma Kananen

Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

52,82 € alv 25.5%

Painos loppu

  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Tämä oppikirja toimii digitaalisen yritysmarkkinoinnin eli teollisuusmarkkinoinnin oppaana. B2B-markkinoinnissa markkinoidaan yrityksille tuotantohyödykkeitä erotuksena kuluttajamarkkinoinnin kulutushyödykkeisiin.

Digi-B2B-markkinointi kytketään kirjassa yrityksen strategiseen suunnitteluun, josta johdetaan tavoitteet, strategiat ja asiakaspersoonat. Kirjassa käsitellään myös ostoputkea, ostopersoonan luomista, vaikuttaja- ja sisältömarkkinointia, joka on digimarkkinoinnin tärkein viestinnän väline. Sisältömarkkinoinnin tärkein muoto on blogi. Sähköpostimarkkinointi on edelleen voimissaan ja sosiaalisen median alustat puskevat myös yritysmarkkinointiin.

Kirja pyrkii antamaan käytännönläheisen kuvan digitaalisesta yritysmarkkinoinnista. Jokaisen luvun yhteydessä on mallipohjat, joiden avulla ko. luvun asiat voidaan viedä omaan yritystoimeen. Kirja lähtee siitä, että ”on kiva tietää” ei riitä, vasta tekemällä asioita oman toiminnan kautta saavutetaan paras lopputulos, joka takaa myös hyvän taloudellisen tuloksen.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Maaseudun tulevaisuus Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Maaseudun tulevaisuus

    Antti Heikkinen
    8,50 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Max Brallier; Douglas Holgate (kuv.); Ulla Selkälä
    19,50 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Allu ja apinajahti Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Allu ja apinajahti

    Jukka-Pekka Palviainen; Christel Rönns (kuv.)
    24,60 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Cari Mora Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Cari Mora

    Thomas Harris; Jorma-Veikko Sappinen (käänt.)
    38,30 € Alkuperäinen hinta oli: 38,30 €.26,95 €Nykyinen hinta on: 26,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Maksutavat

Verifone

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.