• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

Jorma Kananen

Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

52,82 € alv 25.5%

Painos loppu

  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Tämä oppikirja toimii digitaalisen yritysmarkkinoinnin eli teollisuusmarkkinoinnin oppaana. B2B-markkinoinnissa markkinoidaan yrityksille tuotantohyödykkeitä erotuksena kuluttajamarkkinoinnin kulutushyödykkeisiin.

Digi-B2B-markkinointi kytketään kirjassa yrityksen strategiseen suunnitteluun, josta johdetaan tavoitteet, strategiat ja asiakaspersoonat. Kirjassa käsitellään myös ostoputkea, ostopersoonan luomista, vaikuttaja- ja sisältömarkkinointia, joka on digimarkkinoinnin tärkein viestinnän väline. Sisältömarkkinoinnin tärkein muoto on blogi. Sähköpostimarkkinointi on edelleen voimissaan ja sosiaalisen median alustat puskevat myös yritysmarkkinointiin.

Kirja pyrkii antamaan käytännönläheisen kuvan digitaalisesta yritysmarkkinoinnista. Jokaisen luvun yhteydessä on mallipohjat, joiden avulla ko. luvun asiat voidaan viedä omaan yritystoimeen. Kirja lähtee siitä, että ”on kiva tietää” ei riitä, vasta tekemällä asioita oman toiminnan kautta saavutetaan paras lopputulos, joka takaa myös hyvän taloudellisen tuloksen.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Lätkä-Lauri ja kaukalon kovis

    Lätkä-Lauri ja kaukalon kovis

    Roope Lipasti; Harri Oksanen (kuv.); Harri Oksanen
    11,60 € Alkuperäinen hinta oli: 11,60 €.9,95 €Nykyinen hinta on: 9,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Kesämyrsky

    Kesämyrsky

    Siiri Enoranta
    27,80 € Alkuperäinen hinta oli: 27,80 €.22,95 €Nykyinen hinta on: 22,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Maaseudun tulevaisuus

    Maaseudun tulevaisuus

    Antti Heikkinen
    8,50 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Zombikuume

    Zombikuume

    Kristina Ohlsson; Pekka Marjamäki (käänt.)
    21,40 € alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
LA 10.00 – 16.00

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Digitaalinen B2B-markkinointi : miten yritys onnistuu digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median yritysmarkkinoinnissa?

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.