• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Digiajan asiakaskokemus : opi kansainvälisiltä huipuilta

Belinda Gerdt; Sanna Eskelinen

Digiajan asiakaskokemus : opi kansainvälisiltä huipuilta

Digiajan asiakaskokemus : opi kansainvälisiltä huipuilta

63,70 € alv 25.5%

Tilattavissa

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Belinda Gerdt; Sanna Eskelinen
ISBN
9789521433412
Kustantaja
Alma Talent
Kieli
fin
Sivumäärä
250
Julkaisuvuosi
2018
PID
0d293d8e7ca2
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa muuttuu nopeasti digitalisaation myötä. Haluamme yritysten ja organisaatioiden kanssa käytävän dialogin olevan helppoa ja viiveetöntä. (Kukapa haluaisi enää jonottaa kassalle!) Palvelulta odotamme yksilöllisyyttä. Digitalisaatio alleviivaa asiakaskokemuksen merkitystä, kasvattaa asiakkaiden odotuksia ja korostaa yritysten välisiä eroja. Uudet teknologiat antavat mahdollisuuden loistaa asiakkaiden silmissä! Digiajan asiakaskokemuksen kehittäminen onkin valtava mahdollisuus. Inspiroitumalla kansainvälisten huippujen innovaatioista voimme luoda tulevaisuuden menestystarinoita. Siihen tarkoitukseen olemme kirjoittaneet sinulle tämän kirjan. Kirja auttaa esimerkein ja konkreettisten ajatusleikkien avulla -ymmärtämään ja löytämään tulevaisuuden mahdollisuuksia – tekemään uusista teknologioista helpommin lähestyttäviä – rakentamaan aidosti asiakaslähtöistä kulttuuria. BELINDA GERDT (KTM) on digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen edelläkävijä. Hän on 15 vuoden ajan työssään kansainvälisten IT-yritysten näköalapaikoilla päässyt tarkastelemaan asiakaskohtaamisia eri toimialoilla. Hän on kirjoittanut yhdessä Kari Korkiakosken kanssa kirjan Ylivoimainen asiakaskokemus (2016). SANNA ESKELINEN (GTM) innostuu yritysten ja yhteiskunnan välisestä yhteistyöstä ja tekee työtä elämänlaadun parantamiseksi teknologian avulla. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus globaalista liiketoiminnan kehittämisestä ja yritysvastuusta suurissa kansainvälisissä yrityksissä, kuten Nokialla ja Microsoftilla.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Cari Mora

    Cari Mora

    Thomas Harris; Jorma-Veikko Sappinen (käänt.)
    38,30 € Alkuperäinen hinta oli: 38,30 €.26,95 €Nykyinen hinta on: 26,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Lanny

    Lanny

    Max Porter; Irmeli Ruuska (käänt.)
    9,70 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Hotelli Flamingo

    Hotelli Flamingo

    Alex Milway; Aila Herronen (käänt.)
    15,80 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Pipsa Kopperoisen tutkimuksia: Lentävä pikkuveli

    Pipsa Kopperoisen tutkimuksia: Lentävä pikkuveli

    Reetta Vehkalahti; Kati Närhi (kuv.)
    11,60 € Alkuperäinen hinta oli: 11,60 €.9,95 €Nykyinen hinta on: 9,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Digiajan asiakaskokemus : opi kansainvälisiltä huipuilta

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.