Tuotetiedot
Jos lähtisit itse kehittämään tai luomaan yritykselle arvoa brändin avulla, mistä lähtisit liikkeelle? Mitä elementtejä haluaisit huomioida ja mitä työkaluja hyödyntää? Mikä on yrityksen strategian ja position rooli työssäsi? Miten käsittelet matkan varrella tulevat haasteet ja muutostarpeet? Näitä kaikkia pohdittiin uuden, kansainvälisen, teollisuuden ja kuntien infrastruktuuriin keskittyvän yhtiön brändin lanseerauksessa. Tavoitteena oli tehdä muutos vuodessa ja luoda uudella brändillä arvoa. Muutosprosessissa edettiin liiketoimintastrategian pohjalta markkinointisuunnitelman luomiseen ja brändilanseeraukseen. Kirja on konkreettinen, realistinen kuvaus yrityksen brändin kehittämisestä, ja siitä minkälaisia etappeja ja haasteita prosessi tuo tullessaan. Teos tuo ideoita ja ajatuksia yrityksen strategian selkeyttämiseen, toiminnan kaupallistamiseen ja miten brändi auttaa arvon kasvattamisessa.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.