Askarruttaako tilaaminen?
Katso täältä mitä mieltä muut ovat meistä.
| 5 tähteä | 81% | |
| 4 tähteä | 13% | |
| 3 tähteä | 3% | |
| 2 tähteä | 2% | |
| 1 tähti | 1% |
Kaikki sujui hienosti
Aivan hyvä
Kirja löytyi ja hyvin tuli perille.
hyvin toimi
Toimitus sujui mallikkaasti.
Sain hyvää palvelua. Tiedusteluuni sain selkeän ja nopean vastauksen. Kalenterin tilaaminen vaivatonta, lähetys saapui nopeasti. Kiitos hyvästä kirjakauoasta ja hienosta kalenterista!
Kaikki toimi hienosti
Kaikki toimi loistavasti ja nouto oli valmiina kun saavuin myymälään, siellä erittäin ystävällistä palvelua
Selkeät verkkosivut, tiedottaminen ja nopea toimitus+.
Kirja oli pakattu hyvin ja nätisti:)
Hyvä tuote, nopea toimitus. Kiitos.
Sain nopeasti vastauksen lähettämääni kysymykseen koskien tilaustani.