Tuotetiedot
Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakkaat, markkinat, johtajuus ja henkilöstö. Tämä kirja yhdistää uudella ja selkeällä tavalla johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteiseksi palvelujohtamisen kokonaisuudeksi, joka tarkoittaa lupausten antamista, mahdollistamista ja lunastamista.
Ainutlaatuinen teos, joka yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasrajapinnan hallinnan, ja mielenkiintoiset case-esimerkit rikastuttavat tekstiä. Kirja ottaa huomioon tämän päivän liiketoiminnan haasteet ja mahdollisuudet sekä luotsaa lukijaa kohti kestävää ja kannattavaa tulevaisuuden liiketoimintaa
Kirja on suunniteltu opetuksen tarpeisiin erityisesti kauppatieteissä. Se soveltuu korkeakoulujen ja yliopisto-opiskelijoiden käyttöön sekä aikuis- ja täydennyskoulutuksen tarpeisiin. Sopii erinomaisesti myös liike-elämän toimijoille – niin esimiehille kuin muillekin organisaation avainhenkilöille.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.