Palvelussa esiintyy teknisiä ongelmia, jotka voivat vaikuttaa sivujen toimintaan.
Ongelma on maailmanlaajuinen ja korjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Lue lisää Piilota tämä ilmoitus

  • Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Roope-tuotteet
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

Marko Filenius

Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

38,50 € alv 25.5%

Painos loppu

  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Liiketoiminta digitalisoituu toimialasta riippumatta. Samalla kilpailu kiristyy. Yritykset ja palvelut muistuttavat yhä enemmän toisiaan. Asiakkaiden on helppo vaihtaa toimittajaa tai ostopaikkaa, uskollisuus vähenee.

Asiakaskokemuksesta on tulossa olennainen kilpailutekijä, jota vielä harva yritys ymmärtää täysin hyödyntää. Asiakaskokemus kokonaisuutena ja erityisesti digitaalisissa kanavissa edellyttää yritykseltä uutta ajatusmallia, jossa asiakkaan tarpeen lisäksi ymmärretään ne olosuhteet, joissa asiakas ostopäätöksiään tekee. Käytännön toteutuksessa tulee lisäksi ymmärtää kunkin viestintäkanavan erityispiirteet ja olla kykyä johtaa tuotekehitystä vaativassa teknologiaympäristössä.

Kirja syventyy asiakaskokemuksen luomiseen eri näkökulmista. Lukuisten käytännön esimerkkien kautta valotetaan, miten asiakaskokemus muodostuu ja missä voidaan mennä vikaan.

Kirja on suunnattu yrityksen liiketoiminnan eri osaalueiden vastuuhenkilöille. Liiketoimintajohdolle se antaa kokonaiskuvan asiakaskokemuksen roolista liiketoiminnan menestyksessä ja kuinka se johtamisessa otetaan huomioon. Markkinoinnin parissa työskentelevälle kirja antaa lukuisia oivalluksia ymmärtää asiakasta paremmin. Tietotekniikan parissa toimiville kirja valaisee, kuinka palveluiden käyttäjät kokevat digitaaliset palvelut ja miten niitä voidaan kehittää asiakaslähtöisemmiksi.

Digitaalinen asiakaskokemus edellyttää johtamiselta kokonaisvaltaista näkemystä liiketoiminnasta, teknologioiden vaikutuksista ja asiakaskäyttäytymisen muutoksesta. Lopulta kyse ei kuitenkaan ole rakettitieteestä, eikä useinkaan vaadita jätti-investointeja. Oma liiketoiminta ja ennen kaikkea asiakas tulee nähdä uudella tavalla – kirja kertoo, miten tässä onnistutaan ja miten liiketoimintaa kehitetään monikanavaisessa toimintaympäristössä.

Marko Filenius (KTM) omaa lähes 20 vuoden kokemuksen sähköisen liiketoiminnan parista. Tällä hetkellä hän vastaa markkinointi- ja analytiikkateknologioiden liiketoiminnan kehityksestä Descom Oy:ssä. Kyseisen liiketoiminnan keihäänkärkenä on asiakaskokemuksen analysointi ja johtaminen.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Max Brallier; Douglas Holgate (kuv.); Ulla Selkälä
    19,50 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Kesämyrsky Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Kesämyrsky

    Siiri Enoranta
    27,80 € Alkuperäinen hinta oli: 27,80 €.22,95 €Nykyinen hinta on: 22,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Cari Mora Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Cari Mora

    Thomas Harris; Jorma-Veikko Sappinen (käänt.)
    38,30 € Alkuperäinen hinta oli: 38,30 €.26,95 €Nykyinen hinta on: 26,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Kosteudenhallinta ja homevaurioiden estäminen RIL 250-2020 Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Kosteudenhallinta ja homevaurioiden estäminen RIL 250-2020

    101,60 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00
SU 12.00 – 17.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
LA 10.00 – 16.00
SU 12.00 – 16.00

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 19.00
LA 10.00 – 16.00
SU 11.00 – 17.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.