Palvelussa esiintyy teknisiä ongelmia, jotka voivat vaikuttaa sivujen toimintaan.
Ongelma on maailmanlaajuinen ja korjaustoimenpiteet ovat käynnissä. Lue lisää Piilota tämä ilmoitus

  • Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Roope-tuotteet
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Tietokirjat / Tekniikka / Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Kirsti Laasio; Liisa Holma; Minna Ruusuvuori; Riik

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

63,70 € alv 25.5%

Tilattavissa

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Kirsti Laasio; Liisa Holma; Minna Ruusuvuori; Riik
ISBN
9789521443145
Kustantaja
Alma Talent
Kieli
fin
Sivumäärä
200
Julkaisuvuosi
2021
PID
13b15e111e74
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

Suomalaisten B2B-yritysten tuotteet ja palvelut ovat maailman parhaimmistoa. Menestykseen vaaditaan kuitenkin tänä päivänä enemmän. Asiakkaan odotukset yhteistyökumppaneille kasvavat koko ajan – yhteistyön pitää olla helppoa ja sujuvaa, tarjottujen ratkaisujen tulee olla asiakkaan tarpeisiin sopivia ja arvoa tuottavia, ja yhteistyön pitää parhaimmillaan synnyttää kokemuksia. B2B-asiakkaiden kokemukset syntyvät luontaisesta kiinnostuksesta, annettujen lupausten lunastamisesta sekä onnistumisen tunteista, jotka sitouttavat asiakkaan yritykseen. Yritykselle lojaalit asiakkaat puolestaan tuovat kasvua, kannattavuutta ja kassavirtaa. Asiakaskokemuksen rakentuminen B2B -ympäristössä on monimutkaisempaa kuin kuluttajabisneksessä. Kokemus syntyy usealla eri tasolla ja odotukset ovat usein sidottu tehtäviin. Kuitenkin myös yritysten välisessä liiketoiminnassa asiakas on ihminen ja kokemus syntyy ihmisten välisessä kanssakäymisessä. Kirja kuvaa B2B-asiakaskokemusta moniulotteisesti ja antaa käytännön työkaluja sen kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. Aihetta lähestytään usean eri teeman kautta aina strategiasta kulttuuriin, asiakasymmärryksestä mittareihin, teknologiaa ja tulevaisuuden mahdollisuuksia unohtamatta. Yritysesimerkkien kautta teoria muuttuu konkretiaksi ja arkeen vietäviksi ideoiksi.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Soitan veljilleni Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Soitan veljilleni

    Jonas Hassen Khemiri; Tarja Lipponen (käänt.)
    34,70 € Alkuperäinen hinta oli: 34,70 €.28,95 €Nykyinen hinta on: 28,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Lanny Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Lanny

    Max Porter; Irmeli Ruuska (käänt.)
    9,70 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Tyttären varjo Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Tyttären varjo

    Elena Ferrante; Helinä Kangas (käänt.)
    36,00 € Alkuperäinen hinta oli: 36,00 €.25,95 €Nykyinen hinta on: 25,95 €. alv 25.5%
    Lue lisää
  • Zombikuume Suomen vanhin kirjakauppa - Vuodesta 1899

    Zombikuume

    Kristina Ohlsson; Pekka Marjamäki (käänt.)
    21,40 € alv 25.5%
    Lue lisää

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00
SU 12.00 – 17.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
LA 10.00 – 16.00
SU 12.00 – 16.00

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 19.00
LA 10.00 – 16.00
SU 11.00 – 17.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.