• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
Kansallinen Kirjakauppa

Kansallinen Kirjakauppa

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Kirjat
  • Toimistotarvikkeet
  • Askartelu & Vapaa-aika
  • Yrityksille
  • Aukioloajat
  • 02 2831 000
    info@kansallinenkirjakauppa.fi
  • Oma tili
Ostoskori
Kirjaudu
Etusivu / Kirjat / Kirjastoluokat / Tekniikka. Teollisuus. Käsityö. Maa- ja metsätalous kotitalous. Liiketalous. Liikenne / Crosby Quality Improvement Process: Rauma-Repola Neles-Jamesbury Inc.

Kari Tuominen

Crosby Quality Improvement Process: Rauma-Repola Neles-Jamesbury Inc.

Crosby Quality Improvement Process: Rauma-Repola Neles-Jamesbury Inc.

10,90 € alv 25.5%

Tilattavissa

Tarkemmat tiedot

Kirjailija(t)
Kari Tuominen
ISBN
9789522284464
Kustantaja
Benchmarking
Kieli
eng
Sivumäärä
218
Julkaisuvuosi
2016
PID
7c4a5ed416e9
Linnankatu
Ei saatavilla
Länsikeskus
Ei saatavilla
Hämeenkatu
Ei saatavilla
  • Tuotetiedot
  • Arviot (0)

Tuotetiedot

The original concepts and techniques developed by Philip B. Crosby through 30 years as a quality management practitioner form the base for modern quality management throughout the world and are the building blocks of the company he founded in 1979.

Philip Crosby Associates, Inc. (PCA) teaches that quality is a process that can be managed. It does not have to be a matter of chance or probability. The conventional-wisdom guidepost of quality as a subjective evaluation has not been an effective approach. To be successful, quality must be the result of an organization’s policy and its management’s actions.

An active commitment to quality helps all types of businesses support change, do things “right the first time, prevent errors, and improve relationships with workers, suppliers and customers.

PCA provides the support systems and materials to help clients make quality happen. These are based on the concept that all work is a process. Within this concept are the four ABSOLUTES OF QUALITY MANAGEMENT™, which a client learns to understand:
Absolute #1: The Definition of Quality
Absolute #2: The System of Quality
Absolute #3: Performance Standard
Absolute #4: Measurement of Quality

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tutustu myös

  • Yksinäinen kevät

    Yksinäinen kevät

    Mary Westmacott; Agatha Christie; Eva Siikarla (kä
    9,90 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Hotelli Flamingo

    Hotelli Flamingo

    Alex Milway; Aila Herronen (käänt.)
    15,80 € alv 25.5%
    Lue lisää
  • Cari Mora

    Cari Mora

    Thomas Harris; Jorma-Veikko Sappinen (käänt.)
    38,30 € Alkuperäinen hinta oli: 38,30 €.26,95 €Nykyinen hinta on: 26,95 €. alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin
  • Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Maailman viimeiset tyypit – Painajaiskuningas

    Max Brallier; Douglas Holgate (kuv.); Ulla Selkälä
    19,50 € alv 25.5%
    Lisää ostoskoriin

Footer

02 2831 000
info@kansallinenkirjakauppa.fi
Facebook
Instagram

Näin asioit

  • Yritysasiakkuus
  • Varaa ja nouda
  • Oma tili
  • Opintotili
  • Toimitus ja palautus
  • E-oppikirjat

Asiakaspalvelu

  • Ota yhteyttä
  • Tilaukset
  • Lataukset
  • Tilin tiedot
  • Salasana unohtunut

Meistä

  • Historia
  • Ajankohtaista
  • Rekisteriseloste
  • Yhteystiedot

Myymälöiden aukioloajat

Linnankatu 16

MA-PE 9.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Hämeenkatu 7

MA-PE 9.30 – 17.30
Kesälauantait suljettu

Länsikeskus

MA-PE 10.00 – 18.00
LA 10.00 – 16.00

Maksutavat

Paytrail

Copyright © 2025 · Turun Kansallinen Kirjakauppa Oy

Varaa ja nouda

Käytä vain yksittäisen tuotteen varaukseen.
Useampia tuotteita / kappaleita varatessa, käytä ostoskoria normaalisti ja valitse lopussa toimitustavaksi nouto haluamastasi myymälästä.

Crosby Quality Improvement Process: Rauma-Repola Neles-Jamesbury Inc.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.