Tuotetiedot
Oli tarve ja ajatus koota yhtiön Ahlström-yhtymän suomalaisia laadun kehittämisestä vastaavia henkilöitä yhteiseen tilaisuuteen. Heitä kertyi kolmisenkymmentä. Aiheemme koettiin tärkeäksi ja syntyvä verkostomme hyödylliseksi. ”On paljon helpompi soitella sinullekin, kun tuntee naamasi.”
Tilaisuudessa kerrottiin laatujärjestelmän kehittämisestä, laaduttomuuskustannuksista sekä benchmarking-menetelmästä ja sen antamista mahdollisuuksista laadunkehittämistyössä.
Osallistujaorganisaatiot vuorollaan esittivät oman yksikkönsä suunniteltuja ja toteutettuja laadun kehittämisen hankkeita.
Kirjaa myös kertoo, miten tilaisuudessa käynnistettiin laatukustannustyöryhmä. Kirja esittelee ryhmän aikaansaamia laatukustannusten kartoituksia ja vertailuja sekä erilaisia malleja ja standardeja laatuun liittyvien kustannusten määrittelyyn.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.