Tuotetiedot
Ilmestyminen peruuntunut.
Asiakaslähtöisyydestä ja -keskeisyydestä puhutaan paljon. Kuinka oikeasti hyvä ja laadukas asiakaskokemus luodaan? Kannattaako siihen pyrkiä kaikkien asiakkaiden kanssa, vai onko asiakkaita varaa valita?
Asiakaskokemus on paljon muuta kuin ystävällinen hymy ja peruslupauksen täyttäminen, välttämätön paha. Se on parhaimmillaan lisäarvoa, josta hyötyvät asiakkaat, työntekijät ja itse yritys. Asiakastyytyväisyys ei onnistu sillä, että jokaisen työntekijän käsketään olla asiakaslähtöisiä tai että asiakaslähtöisyys kirjoitetaan korukirjaimin yrityksen arvoihin. Se on arkipäivää, se on johtamisen kysymys. Tyytyväiset työntekijät, jotka kokevat saavansa vapautta ja vastuuta sopivassa suhteessa, joita johdetaan hyvin, tekevät mielellään parhaansa yrityksen ja töidensä, asiakkaiden, eteen. Mitä työntekijälähettilyys tarkoittaa ja kuinka sellainen luodaan? Mitä sillä saavutetaan?
Asiakaskokemuksen 7 oikein kuvaa asiakastyytyväisyyttä luovan prosessin johdon, esimiesten ja työntekijöiden näkökulmasta.
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.